Diverse

Investește în echipa ta și vei atinge obiectivele dorite

echipa

Când investești în echipa ta de angajați, investești, de asemenea, și în viitorul companiei tale. Așadar, evenimentul de team building ar trebui să se afle, printre altele, pe lista activităților de dezvoltare a angajaților.

Acest tip de investiție poate fi una din cele mai bune metode de a crește valoarea companiei și asigura locul acesteia în piață. Iar această investiție nici nu trebuie să fie una semnificativă. Prin utilizarea a câtorva tactici accesibile, din punct de vedere al costurilor, poți câștiga loialitatea angajaților. De asemenea, le vei crește interesul și nivelul de implicare în propriul job.

Pe lângă asta, odată ce s-a stabilit o cultură sănătoasă cu privire la dezvoltarea angajaților, îți va fi mai ușor să atragi talente noi către afacerea ta.

Este mai ieftin să reții angajați decât să-i înlocuiești

Nu este un secret faptul că sesiunile de recrutare și angajare sunt costisitoare, atât din punct de vedere al resurselor, cât și al timpului investit. De aceea este mult mai ușor să depui eforturi pentru reținerea angajaților existenți, decât să fii într-o continuă căutare de angajați noi.

Atunci când stabilești relații bune cu angajații, pe baza investițiilor în talentele lor, te salvezi de pierderea abilităților lor, ce vor duce, inevitabil, și la pierderea de bani. Bani se pierd, bineînțeles, la recrutarea și pregătirea noilor angajați. În cele mai multe cazuri, aceste procese duc la un consum mai mare de resurse.

Pentru a evita pierderile de angajați, alege să investești în ei de la bun început. Ia în considerare următoarele aspecte atunci când ai noi angajați:

● fă-le cunoscute valorile de bază ale business-ului;
● oferă-le detalii despre cum vor participa, prin rolul lor în companie, la misiunea generală;
● acordă-le timp pentru a putea formula întrebări;
● creează oportunități de interacțiune cu alți angajați.
echipa

Compania va fi mai eficientă în atragerea de noi talente

Atunci când investești în oportunități de dezvoltare a angajaților, aceștia vor împărtăși aceste aspecte cu alți oameni din sfera lor personală și profesională. Cu cât ai mai mulți angajați care fac asta, cu atât se va răspândi vestea că este o companie serioasă și de încredere. Astfel, atunci când vei dori să angajezi, nu va fi dificil să atragi candidații protriviți.

Team building-ul și training-urile rețin angajații motivați

Un studiu condus de compania IBM a dezvăluit faptul că angajații sunt de 12 ori mai tentați să părăsească o companie dacă aceasta nu investește în dezvoltarea lor profesională. Campaniile inteligente aleg să investească în angajați, în special în cei motivați, prin oferirea de oportunități de învățare și dezvoltare.

Team building-ul, deși pare distractiv, ajută foarte mult al consolidarea relațiilor dintre angajați și echipelor din cadrul companiei. De asemenea, ajută la descoperirea calităților și talentelor angajaților, aspecte ce poate nu ar ieși la suprafață în mediul formal de la locul de muncă. Comunicarea, colaborarea și încrederea dintre angajați vor avea de asemenea de câștigat. Așadar, team building-ul este o unealtă de luat în seamă atunci când vrei să investești în echipă.

Productivitatea angajaților crește odată cu camaraderia și lucrul în echipă

Dacă alegi să investești timp și resurse în încurajarea angajaților să joace jocuri și să participe la diverse activități, așa cum se întâmplă în cadrul unui business, vei reuși să construiești un mediu și o cultură mai potrivită pentru munca în echipă. Aceste lucruri se traduc printr-o camaraderie mai bună între angajați, un nivel mai bun de colaborare în cadrul echipei și, bineînțeles, o productivitatea mai ridicată.

Angajații mulțumiți generează clienți mulțumiți

Angajații implicați te ajută să stabilești relații mai bune cu clienții companiei. Din moment ce angajații sunt cei care, în mod obișnuit, intră în contact cu clienții, modul în care se simt și gândesc sunt o reprezentare a companiei. Așadar, aceste detalii pot să fie mai eficiente decât o strategie de marketing sau materiale publicitare.

Dacă nu ai planificat încă un eveniment de team building pentru angajații tăi, poți să faci asta acum. Această investiție va fi una modică, având în vedere beneficiile pe care le poți obține. Desigur, ai grijă să se pună în practică și la birou tot ce se învață în cadrul team building-ului, iar aceste experiențe să fie repetate periodic, pentru a menține rezultatele obținute.

Leave a Reply