Business-urile cu magazine online și website-uri de prezentare servicii și produse a explodat în ultimii ani, împreună cu progresul tehnologic și cu facilitarea comerțului online. Împreună cu acestea, au evoluat și agențiile de SEO.
La rândul tău, ai creat un business online pe care dorești să îl transformi în cel mai scurt timp într-un generator de profit. Indiferent de bagajul de informații cu care ai pornit la drum, câteva detalii în plus despre promovarea magazinului online nu strică, nu-i așa?
Despre ce vom vorbi:
- Ce înseamnă SEO
- Cum te ajută optimizarea pentru motoarele de căutare
- Cum să îți promovezi site-ul pentru a avea un profit exponențial pe termen lung
Serviciile de SEO – aliatul tău numărul 1 când vine vorba de Google
Ca în orice business, la început te bazezi pe cunoștințe, prieteni, ceva promovare pe Facebook, recomandări și alte astfel de strategii de promovare a magazinului tău online.
Cu toate acestea, ceea ce trebuie să înțelegi de la bun început este că ai de partea ta un generator imens de potențiali clienți: motorul de căutare Google.
Indiferent de business-ul tău, fie că este unul generalist, precum un magazin online de pantofi, de pildă, sau unul de nișă, precum un magazin online cu echipamente agricole de mare tonaj, în Google există oameni care caută informații relevante privind aceste produse.
De aceea, este absolut necesar să fii cât mai sus în topul căutărilor utilizatorilor care îți pot deveni clienți.
Cum faci acest lucru?
Dacă nu știi răspunsul la această întrebare, înseamnă că trebuie să apelezi la profesioniști în acest domeniu al optimizării SEO.
Desigur, te gândești probabil că ai prieteni care se pricep la promovare online și care te pot ajuta.
Gândește-te însă cât de departe poate merge implicarea lor, în condițiile în care procesul de optimizare SEO necesită expertiză, atenție maximizată la detalii privind structura site-ului tău, implementare și monitorizare constantă a tuturor cuvintelor-cheie și a factorilor tehnici esențiale business-ului tău.
Pe scurt, sunt zeci de factori importanți pentru o optimizare SEO corectă, după cum poți citi chiar aici
Vrei promovare a site-ului dar nu știi cât te costă și ce rezultate poți avea?
E perfect normal!
Până la urmă, dacă ți-ai creat un business, știi ce înseamnă investiție și ROI.
Apelând la o agenție de SEO profi vei obține, în funcție de obiectivele stabilite, un Return of Investement (ROI) generos.
Desigur, pentru promovarea site-ului trebuie să investești într-o campanie de SEO, furnizată de o agenție specializată. Investiția însă nu este în agenția de SEO propriu-zisă, ci o investiție în business-ul tău.
Pentru că o agenție de SEO serioasă nu îți va cere un buget strict pentru serviciile prestate, ci și pentru acoperirea unor tool-uri profesionale de monitorizare și a amplasării unor articole pentru link-building în surse premium.
Iar toate cele de mai sus costă. Cât? Depinde foarte mult de business-ul și așteptările tale. Un amănunt absolut esențial, însă, este faptul că o campanie de SEO are următoarele caracteristici relevante privind durata până la rezultate consistente:
- Urcarea până pe prima pagină pe anumite cuvinte cheie este un proces de durată în cadrul unei campanii SEO, începând de la 2-3 luni până la peste un an, în funcție de competitivitate
- După ce business-ul tău a urcat în prima pagină pe Google, în urma unei strategii consistente de link-building, dacă decizi, de exemplu, să întrerupi campania de SEO, rezultatele vor fi în continuare valabile, fără pierderi de poziții, pentru că SEO = trafic organic
Acest lucru nu te poate decât avantaja pe termen mediu și lung, deoarece îți consolidezi imaginea online a business-ului tău și mergi deja pe drumul către a deveni un brand.
Ai întrebări referitoarele la optimizare SEO?
Contactează-i pe băieții de la agenția de SEO AdMarks Media și ei îți vor răspunde la toate întrebările legate de business-ul tău online!
ghelbere elena
Promovare prin publicitate, mi se pare perfect normal.