Sanatate

Aparate Fitness Profesionale

A fi in forma inseamna in egala masura a fi sanatos. Activitatile sportive nu trebuie neaparat sa fie efectuate la aparate de forta in salile de fitness. Si sportul facut acasa, alaturi de activitati zilnice precum mersul pe jos vor avea efecte benefice pentru sanatatea dumneavoastra. Persoanele care desfasoara o activitate fizica in mod regulat au o rezistenta mai mare la efort, se simt mai bine, si au conditie fizica mai buna.

Un mare procent din populatie frecventeaza salile de fitness, unde au acces la o serie de aparate fitness profesionale, cu ajutorul carora sa isi desfasoare antrenamente pentru a-si tonifia musculatura. Printre acestea se numara si bicicletele de fitness, aparatele de vibromasaje, bicicletele eliptice, biciclete ciclying, steppere, aparate de vaslit sau benzi de alergare.

Toate aceste aparate fitness sunt perfecte pentru exercitiile cardio care pentru numeroase persoane sunt o pasiune, un stil de viata cu care s-au obisnuit. Exercitiile cardio nu ar trebui sa fie neglijate deoarece sunt o componenta importanta a acestuia. Multi dintre cei care fac exercitii cardio se folosesc de ele pentru a arde excesul de calorii. Si cum slabitul depinde de numarul de calorii arse comparativ cu cele consumate, un exercitiu cardio este un pas logic de facut in aceasta directie. Motivul pentru care ar trebui si tu sa faci astfel de exercitii nu este legat doar de slabit, ci, dimpotriva, beneficiile pe care acestea le ofera fiind foarte variate. Aparatele mai sus mentionate nu sunt neaparat aparate de sala, ci pot fi achizitionate si in vederea efectuarii miscarii acasa.

Primul dintre beneficiile pe care le are un exercitiu cardio asupra corpului tau, este o mai buna sanatate a inimii. Atunci cand iti obisnuiesti inima cu un regim de antrenament mai intens, in care ea pompeaza sange la un ritm mai ridicat, reusesti sa o mentii mai sanatoasa, in special daca faci acest lucru in mod regulat. Prea multe persoane ajung sa oboseasca prea repede, chiar si atunci cand urca niste scari, deoarece continua sa-si neglijeze inima si sa nu o antreneze.
Un alt motiv pentru care ar trebui sa faci exercitii cardio este pentru efectele pe care le are asupra metabolismului tau. Cu cat mai intensa este o sesiune de antrenament de exercitii cardio, cu atat mai evidente sunt cresterile proceselor metabolice.

Efectuarea de exercitii cardio ajuta si la aducerea de schimbari in profilul hormonal al corpului tau. Se elibereaza hormoni care te fac sa te simti bine si care ajuta la ameliorarea simptomelor de depresie si oboseala. De asemenea, se elibereaza si hormoni care descresc apetitul.

Anumite forme de cardio sunt bune pentru descrestere timpului necesar pentru recuperare. O alergare usoara pe banda te poate ajuta sa reduci din durerea si crampele acumulate in timpul antrenamentului cu greutati si poate oferi muschilor ocazia de a primi mai mult sange bogat in oxigen, foarte util in procesul de reparare si recuperare al acestora.Construirea masei musculare reprezinta un proces alcatuit din antrenarea intensa a musculaturii combinata cu perioade de pauza suficient de lungi, pentru a permite muschilor sa se refaca. Asadar, cu cat lucrezi mai des un cu atat vei reusi sa-ti cresti masa musculara mai repede. Iar exercitiile cardio te pot ajuta sa indeplinesti acest lucru. Atentie insa, orice exercitiu cardio facut in exces sau cu o intensitate mult prea mare, poate afecta muschii, in loc sa-i ajute.

1 Comment

  1. ghelbere elena

    La sala nu am timp sa merg, dar fac miscare destul de multa.

Leave a Reply

Theme by Anders Norén