Utile

Cum sa obtii un program ecologic pentru compania ta

Odata cu evolutia si expansiunea miscarilor ecologice, multe companii se confrunta cu presiuni crescute de la partenerii de afaceri, de la vanzatori si din partea lantului de distributie de a oferi date semnificative cu privire la impactul produselor si serviciilor oferite asupra mediului inconjurator. In timp ce unele afaceri au reactionat la aceasta evolutie tratand protejarea mediului inconjurator ca o problema ce apartine de managementul riscului, unele companii moderne au gasit o modalitate de a folosi obiecte eco personalizate in avantajul lor. Odata cu dezvoltarea presiunii de la clienti, unele companii pot avea nevoie sa isi mareasca eforturile pentru a-si evalua impactul ecologic.

Chiar si in mijlocul unei miscari globale, cele mai multe afaceri sunt incapabile de a fi transparente intrucat acestea detin date insuficiente. Multe companii nu au sisteme interne si de control pentru a stabili un etalon de performanta fiabil, in timp ce altele sunt provocate de operatiunile descentralizate.

Datorita rolului sau, atat ca nucleu creativ cat si ca imagine publica a companiei, departamentul de marketing poate juca un rol integral in construirea miscarii interne si externe pentru programele de sustenabilitate. Primul pas in implementarea unui program ecologic eficient este educarea si angajarea audientei interne. Profesionistii in marketing pot ajuta la construirea unei cauze pentru sustenabilitate si pot oferi putere altor angajati sa participe in mod activ la scaderea impactului total al companiei asupra mediului. In plus, acestia pot ajuta la capitalizarea acestor programe prin atragerea sponsorilor externi.

Un program corporate de sustenabilitate poate fi un diferentiator puternic si un punct de atractie pentru imbunatatirea si extinderea relatiilor cu cei mai vechi clienti. Sustenabilitatea este de asemenea o unealta convingatoarea prin care se poate ajunge la prospecte inteligente, asadar departamentul de publicitate ar trebui sa lucreze in stransa colaborare cu diviziile de cercetare si dezvoltare ale companiei pentru a asigura faptul ca protectia mediului inconjurator este incorporata in designul noilor produse si servicii.

Nu este de ajuns sa oferi un aspect verde produselor si practicilor curente. In timp ce este acceptabil sa explicati cum produsele si serviciile existente pot ajuta clientii sa reduca propriul impact asupra mediului, optiunile de produse ecologice trebuie sa aiba sau sa rezulte intr-o amprenta masurabila mai mica decat concurenta ta traditionala.

199x166_MK34137

Profesionistii in promovare au un rol important in comunicarea acestor beneficii ecologice sponsorilor externi. Chiar daca cererea pentru transparenta crescuta poate duce la cresterea vigilentei si investitiei, profesionistii in promovare pot obtine un impact major prin folosirea unui program ecologic drept oportunitate de branding si prin oferirea de produse ecologice, precum agende personalizate clientilor existenti si noi.

Leave a Reply