Sanatate

Obiceiuri sanatoase pentru venirea primaverii – cum combati astenia

Inainte de venirea primaverii auzim tot mai mult ca se vorbeste despre oboseala, astenie, o slabiciune generala cauzata de schimbarea de temperatura si de lumina excesiva. Corpul este epuizat, lipsit de vitalitate si de rezistenta din cauza deficientelor alimentare, deoarece in timpul iernii se consuma alimente conservate care au un aport scazut de vitamine si minerale.

De aceea este important sa stim ce inseamna asa zisa astenie de primavara si ce poti face pentru a trece mai usor peste aceasta perioada, cum ar fi o alimentatie mai sanatoasa, mai mult sport si pentru un nivel de stres scazut iti recomand masaje de relaxare in Constanta la Dina Jumps.

Corpul nostru se adapteaza la vremea rece si cand vine primavara, schimbarile aparute in mediul inconjurator ne pot afecta. De exemplu, polenul incepe sa fie prezent, schimbarile de temperatura si presiunea atmosferica se schimba.

Toate aceste schimbari pot duce la aparitia unora dintre urmatoarele simptome comune ale asteniei:

– Lipsa de energie
– Pasivitate si concentratie redusa
– Dureri de cap
– Starea continua de oboseala si somnolenta
– Apetit scazut sau crescut
– Probleme de greutate
– Lipsa de tonus si scaderea capacitatii fizice
– Insomnie

Oamenii ingrijorati, stresati, sau cei excesiv de obositi ar trebui sa petreaca mult timp in natura si sa se bucure de plimbari lungi, de aerul proaspat. Exercitiul moderat de zi cu zi, exercitiile de mers pe jos sau de ciclism si cele de fitness/cardio te pot ajuta foarte mult la intarirea organismului. Astfel de activitati te vor ajuta sa depasesti senzatiile neplacute de oboseala specifice.

O dieta echilibrata si bogata in vitamine, fara dulciuri sau zahar in general, impreuna cu un somn odihnitor si suficiente exercitii fizice si regulate, reprezinta masuri care trebuie luate de oamenii afectati de astenia de primavara pentru a recastiga treptat energia.

De asemenea, pentru relaxarea corpului si reducerea stresului sunt indicate masajele de relaxare si diferite esente cu arome pentru relaxare, cum ar fi lavanda.

Trebuie sa ai grija de tine si de corpul tau astfel incat trecerea de la iarna la primavara sa fie cat mai linistita fara a mai intampina stresuri si diferite probleme cauzate de astenia de primavara, asa ca ai grija sa adopti o alimentatie echilibrata plina de vitamine, sa faci exercitii regulat si activitati care iti fac placere.

1 Comment

  1. ghelbere elena

    O dieta sanatoasa si multa miscare m-a ajutat pe mine in fiecare primavara.

Leave a Reply

Theme by Anders Norén