Evenimente, Frumusete, Sanatate, Utile

Vrei sa cuceresti femeia?S-a intors sapunul Cheia!

cheia carrefour

Ai pus vreodata pe hartie cate lucruri consumi? Probabil ca nu, cel mai sigur ai avea un soc. Suntem o societate de consum in etapa de apogeu. De multe ori cumparam fara sa socotim prea mult, fara sa ne cunoastem cu adevarat nevoile. E drept ca si reclama contribuie considerabil la cumparaturile noastre.

Calitate, inainte de orice

Sincer, nu stiu cand am incetat sa cantarim de doua ori inainte de a pune un produs in cos, real sau virtual. De cele mai multe ori, la nivel teoretic, cunoastem ce inseamna un produs bun, dar, la nivel practic, acesta ajunge in cosul nostru cel de toate zilele?!

Calitate, ingrediente cat mai sigure si aproape de natura, dar si un pret accesibil ar fi calitatile ce definesc produsul ideal.

Mai rar, dar mai exista producatori care pun pret pe calitate. E si cazul oamenilor de la Sapunul Cheia,  oameni care, in 2012, dupa mai bine de 120 de ani de la primul sapun Cheia produs la Galati, au reluat cu drag productia, dupa metode ca in perioada interbelica. Aceeasi grija pentru ingrediente, acelasi procedeu fara expunerea termica a acestora. Doar orasul e altul: Baia-Mare, caci fabrica de la Galati nu mai exista.

Din 1886 alaturi de tine

Cine nu a auzit macar o data in viata de sapunul Cheia?! Pentru generatiile de dinainte de ’89, sapunul Cheia a fost sapunul copilariei, iar conceptul e sinonim cu epoca comunista, dar putina lume s-a ostenit sa afle ca primul sapun Cheia dateaza din 1886 si multa vreme a fost vandut ca produs de lux.

Comunistii au reusit „performanta” de a distruge tot ceea ce insemna sapunul Cheia. Din dorinta de a economisi cat mai mult, s-a ajuns la un produs care nu mai avea in comun cu sapunul de lux de la sfarsitul secolului al XIX-lea decat numele… Atunci a aparut si sloganul Vrei sa cuceresti Femeia?Folosesti sapunul Cheia. Era o gluma la adresa caracteristicilorsapunului de la acea vreme.

Asadar, nascut in 1886, sapunul Cheia este un brand 100% romanesc ce dateaza de dinaintea unor branduri precum Coty(1904), ori alte branduri ce ne-au invadat pe directia vest-est. Pe vremea cand barbatii foloseau sapunul de barbierit Cheia, Gilette nici macar nu aparuse. La momentul cand se producea primul sapun, nici macar nu se stia de Dracula, deci produsul se vindea pentru calitatea comparabila cu sapunurile fine frantuzesti si nu prin reclama fortata…

Reinventarea unei marci 100% romanesti de traditie

In 2012, baimareanul Alin Laslo a relansat productia, reinventand prin inovatie mai mult de un secol de productie romaneasca de sapun. Noul sapun Cheia isi doreste sa reinvie sapunul de casa adevarat, natural si fara parabeni, fabricat la rece, fara a se interveni asupra ingredientelor naturale.

Toate aceste caracteristici il recomanda tuturor membrilor familiei, inclusiv copiilor. Ca mama, stiu din proprie experienta ca igiena se invata. Si nu intotdeauna copiii sunt receptivi, iar acel trebuie sa te speli pe maini, trebuie sa… nu e vazut cu ochi buni de cel mic. In sprijinul parintilor si din grija pentru copii, sapunul Cheia vine cu o oferta bogata de sapunuri naturale, fara parabeni si in forme de prezentare mai mult decat atragatoare: personaje de care copilul se va indragosti. Cu Mita, Rita, Martinel sau Pogonici, experienta baii va fi una placuta pentru copiii nostri! Iar pretul unui sapun pentru copii e cu mult mai mic decat al une jucarii de plastic chinezesti, spre exemplu.

Calitatea romaneasca- recunoscuta si ceruta in afara tarii

Dupa cativa ani in care formula a fost imbunatatita, pastrandu-se reteta de baza, produsele Cheia au ajuns pe pietele din Rusia, Ungaria, Anglia, Irlanda si Olanda. Strainii au recunoscut calitatea produselor Cheia si astfel acestea au depasit granitele tarii, ducand cu ele  spiritul romanesc.

Sapunul Cheia in Carrefour

Iata si o veste buna: din 1 septembrie, poti cumpara produsele Cheia din Carrefour. Produsele, pentru ca sub acest brand nu se mai produce doar sapun, gama e generoasa. Lantul de hipermarketuri Carrefour a fost primul lant receptiv la nevoia pietii de Cheia, asa ca aici le vom putea gasi in curand.

Vom putea adauga in cosul de cumparaturi urmatoarele produse:

 

produse cheia

  • Cele 4 sapunuri de toaleta(Rodica, Santal, Lavanda si Primavara)
  • Sapunuri pentru copii
  • Sapun pentru maini
  • Sapun pentru par
  • Sapun cu antimicrobian
  • Sapun cu sulf
  • Sapun cu borax
  • Sapun cu scortisoara
  • Sapun cu ovaz
  • Sapun pentru rufe
  • Praf de dinti spumant

Ingrediente 100 % naturale, fara parabeni, fara coloranti artificiali, la preturi fara concurenta (incepand cu 2 lei), iata doar cateva dintre motivele pentru care din 1 septembrie trebuie sa adaugi produsele Cheia pe lista ta de cumparaturi!

14 Comments

  1. HOSSU CLAUDIA

    SUPER OFERTE MI SE PARE Sapun cu scortisoara O OFERTA MINUNATA

  2. Paola Paola

    Imi place sa vad cum marcile romanesti se rebranduiesc : Ciocolata Rom, Farmec, Dacia, etc..iar de sapunul Cheia chiar nu am auzit, in copilaria mea erau in voga pernutele de sampon din urzica 🙂 eu de alea imi aduc aminte 🙂

    • Comment by post author

      Ana Naghi

      Si eu imi aduc aminte de samponul ala 🙂 E un lucru bun sa vezi ca lucrurile frumoase nu se pierd, iar rebrandingul era necesar pentru a putea tine pasul cu timpurile.

  3. Diaconu Luminita

    Produsele copilariei noastre incep sa fie din nou apreciate si promovate .Bravo!

  4. Paula Maria

    2 lei? cred ca visez frumos :)) , mie imi plac produsele naturale si incerc sa le folosesc mai mult ,mie mi’ar placea sa incerc sapun cu antimicrobian sau cu sulf pentru ca am cosuri 🙂

  5. Diana D

    O initiativa laudabila si sper ca din ce in ce mai multi oameni sa revina la produsele traditionale, naturale. Pentru sanatatea propriei familii si ca sa oferim copiilor un mediu curat si un viitor cat mai bun !

  6. Mona

    Mie nu mi place tare,aspru parca i piatra ponce nu sapun.Cine naiba il poate cumpara in Olanda?

  7. Mona

    „De gustibus non discutandum” Corect aici sint de acord cu tine,la faza cu Olanda…sa-mi fie cu iertare:astea-s povesti;nu poti face export si tu sa ai cifra de afaceri de 300.000 RON pe an,cu atentie 2 angajati.Cauta pe firmeinfo DAC SISTEM SRL.Un magazin de cartier respectabil vinde mai mult.In rest mult succes si un pic mai multa modestie…

  8. Mona

    Din prea mult respect pt.client,”Dupa cativa ani in care formula a fost imbunatatita, pastrandu-se reteta de baza, produsele Cheia au ajuns pe pietele din Rusia, Ungaria, Anglia, Irlanda si Olanda. Strainii au recunoscut calitatea produselor Cheia si astfel acestea au depasit granitele tarii, ducand cu ele spiritul romanesc” intrara si ei in INSOLVENTA/FALIMENT….
    Restul e… vorbarie goala

    • Comment by post author

      Ana Naghi

      Concluzia e alta decat cea trasa de dvs: nu platesti reclama mincinoasa, nu cumpara nimeni…

    • Va felicit pentru perseverenţa de a va preocupa intens un proiect,atit de intens incat perseverenţa dvoastra sa se deruleze la un an jumate de la initierea articolului.Articol care a fost platit pentru alt obiectiv.Raportat la relatia cu Olanda,am aprecia daca pe situl oficial ne ati transmite o adresa la care sa va exemplificam obiectul contractului.Daca informatiile la care ati avut acces ar fi integral adevarate,ar fi o mândrie personala sa producem 100 000 de unitati.Trecind peste subiectivismul pe care nu l inteleg,întorcîndu ma la aprecierea perseverentei dvoastra ,v as ruga sa număraţi pina la 100000.

Leave a Reply