Am testat serviciul #SuportClientiNonStop de la Flanco


Oare de cate ori nu am avut nevoie sa sunam la serviciul pentru clienti? De cele mai multe ori problemele chiar erau urgente si simteam ca trece o vesnicie pana cand ne raspunde un operator. Si uneori chiar dura o vesnicie… De parca situatia nu ar fi fost si asa neplacuta, nu?

Ei bine, Flanco isi doreste sa schimbe ceva. Si a lansat serviciul de asistenta telefonica SUPORT CLIENTI NON-STOP. Numerele de telefon pe care le poti apela pentru a discuta cu un operator Flanco sunt 037.447.71.00 sau 021.203.81.70.

Ce e deosebit la acest serviciu in comparatie cu altele? Pe langa faptul ca poate fi apelat oricand, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, ni se promite un timp de raspuns de maxim 40 de secunde. Adica din momentul in care ai initiat apelul si pana esti preluat de un operator #flanco.

Mi s-a parut indrazneata promisiunea si am vrut sa testez eu insami timpul de raspuns. Asa ca am apelat numarul 021.203.81.70 si am cronometrat timpul scurs. Asa cum se poate observa in filmulet, a intrat initial acel mesaj automat, iar dupa fix 30 de secunde un operator a preluat apelul.

 

Testam #suportclientinonstop #flanco

A post shared by Ana Naghi (@ananaghi) on

 

Am intrebat operatorul care este durata de livrare pentru o comanda plasata online pe www.flanco.ro si am aflat ca in maxim 48 de ore de cand comanda este confirmata produsele sunt la mine acasa.

Revenind la experimentul meu, vreau sa spun ca, pe langa curiozitatea mea de a testa viteza de reactie a serviciului #suportclientinonstop am contribuit si la imbunatatirea acestuia. Pentru ca Flanco si-a propus sa scurteze timpul de preluare a apelurilor si e nevoie de feedback.

Concluzia mea e una cat se poate de sincera: 30 de secunde mi se pare un timp mai mult decat decent de asteptare, iar operatorul chiar m-a ajutat cu informatia de care aveam nevoie.

Articole asemanatoare

16 comentarii

  • Andreea Grecu
    august 16, 2016 at 12:39 am

    La câtă reclama mai fac, măcar sa fie servicii bune, zic! ?

    • Ana Naghi
      august 17, 2016 at 4:20 pm

      Ei asta isi propun, sper sa mentina ritmul. 🙂

  • ghelbere elena
    august 16, 2016 at 7:18 am

    De i-ar tine si nu ne-ar mai lasa cu telefonul la ureche minunte in sir.

    • Ana Naghi
      august 17, 2016 at 4:21 pm

      Sa speram ca asa va fi.

  • Andutu Alex
    august 16, 2016 at 1:11 pm

    Offff peste tot ne pune in asteptare..

    • Ana Naghi
      august 17, 2016 at 4:21 pm

      Tocmai asta isi doreste Flanco sa rezolve.

  • Mihaela
    august 16, 2016 at 6:53 pm

    Am sunat si eu la ei si chiar se tin de cuvant si raspund in cele 40 de secunde promise. Merita felicitari si sper sa invete si altii de la ei.

    • Ana Naghi
      august 17, 2016 at 4:22 pm

      Merita, intr-adevat. E un inceput si sper sa fie un exemplu si pentru altii.

  • Cristina Popescu
    august 17, 2016 at 12:17 pm

    Un serviciu util su rapid pentru a afla informatiile care te intereseaza.

    • Ana Naghi
      august 17, 2016 at 4:23 pm

      Intr-adevar, foarte rapid si operatorii amabili si bine pregatiti.

  • Nicolae Claudia
    august 17, 2016 at 5:19 pm

    Am facut si eu experimentul :35 secunde a durat.. chiar e super tare.. pe la unii operatori de telefonie stai cu orele

  • Miha Mihaela Lavinia
    august 18, 2016 at 7:53 pm

    foarte buna initiativa,sper sa ramana asa mult timp nu doar acum

  • Ungureanu Lidia
    august 18, 2016 at 9:08 pm

    In concluzie?Se poate si la noi….

    • Ana Naghi
      august 20, 2016 at 5:17 pm

      Exact! 🙂

  • Rox
    august 23, 2016 at 3:30 pm

    Ma bucur ca Flanco sparge gheata. Poate o vor face si alte companii. Timpul e atat de pretios incat nu ne permitem sa-l irosim asteptand…

  • stoica claudia
    august 28, 2016 at 1:11 pm

    Buna treaba ,inca nuam comandat nimic de la FLANCO ,dar cine stie!

LEAVE A COMMENT

Aboneaza-te prin email!

Adauga adresa ta de email:

Facebook

Arhiva articole