Diverse

De ce merita sa te promovezi prin advertoriale?

Indiferent in ce domeniu ai lucra este esential sa stii sa te „vinzi”. Sa iti construiesti o imagine si sa te promovezi cat mai bine. In lumea afacerilor online cu atat mai mult este nevoie de promovare pe cat mai multe cai posibile.

Una dintre cele mai utilizate modalitati de promovare in online pentru care opteaza tot mai multe branduri o constituie articolele cunoscute sub denumirea de advertoriale.

Ce este un advertorial si unde il poti publica?

Cu siguranta ai auzit tot mai des in ultima vreme despre advertoriale. Daca detii un brand cu siguranta iti doresti sa il faci cat mai cunoscut in lumea online. Indiferent daca te ocupi cu comercializarea de produse sau doar oferi diferite tipuri de servicii oamenii trebuie sa te cunoasca. Nu este suficient sa oferi servicii ireprosabile si sa ai preturi sau tarife fara concurenta daca oamenii nu au aflat de tine.

Advertorialul este un articol care imbina arta de a scrie cat mai atractiv cu publicitatea. Exista multe stiluri de a scrie un advertorial, iar modul in care este scris variaza in functie de locul unde este publicat, de tipul de produs sau serviciu promovat, de caracteristicile clientului catre care se indreapta brandul.

Daca pana in urma cu cativa ani puteau fi citite advertoriale doar pe site-uri, tendinta ultimilor ani este ca brandurile sa se indrepte spre bloguri pentru postarea de astfel de articole. Motivul este unul cat se poate de simplu: un blogger este mult mai apropiat de publicul sau, iar daca reuseste sa aiba o comunitate inchegata poate fi un adevarat influencer.

Consumatorul roman a devenit tot mai selectiv cand vine vorba despre achizitii, de aceea acesta va cauta intotdeauna pareri despre produs sau serviciu inainte de a lua o decizie. Daca un advertorial pe un site de comunicate sau un site cunoscut poate fi destul de sec in impresii, limitandu-se la a descrie obiectiv produsul sau serviciul respectiv, un blogger va veni intotdeauna cu impresii mult mai personale, cu pareri sincere de care merita sa tii cont. Iata de ce brandurile aleg tot mai des in ultima vreme sa colaboreze cu blogurile personale.

Care sunt beneficiile unui advertorial bun?

Mai inainte de orice, ar trebui clarificat ce inseamna un advertorial bun. Exista cateva aspecte de care tinem cont cand apreciem un advertorial: sa fie scris corect gramatical, sa transmita mesajul potrivit si, nu in ultimul rand, sa fie corect din punct de vedere seo.

seo

Daca ai ales pagina potrivita pe care sa fie publicat advertorialul poti obtine o serie de beneficii:

  • indexarea in Google pe cuvintele sau expresiile cheie dorite. Spre exemplu, daca detii un magazin online care vinde produse bio cu siguranta dupa aceste cuvinte vei fi cautat cel mai frecvent. Ori un advertorial care contine aceste cuvinte si trimite catre pagina ta este un atu.
  • numele tau ajunge sa fie tot mai des auzit/citit. In definitiv asta inseamna promovare, sa iti faci numele cat mai cunoscut, iar modul in care alegi sa faci asta poate fi un avantaj. Daca alegi sa colaborezi cu un blog cu autoritate buna, cum este spre exemplu Deby, atunci esti pe calea cea buna.
  • primesti la randul tau autoritate, pe langa notorietate. Sa colaborezi cu pagini cu o buna autoritate inseamna sa primesti din autoritatea acestuia.

Iata doar cateva lucruri pe care trebuie sa le stii despre advertoriale. Acestea sunt o modalitate de promovare eficienta si la indemana, nu trebuie decat sa alegi partenerul potrivit.

2 Comments

  1. Asa este! Si cred ca moda de a se face promovare prin advertorialele de pe bloguri nu va apune prea curand.

Leave a Reply