Sanatate

De ce sa consumi spirulina pulbere Naturya?

Probabil ca multi dintre noi s-au gandit- macar o data- sa incerce sa aduca un aport de elemente nutritive organismului. Altfel spus, nu de putine ori ne-am dat seama ca alimentatia obisnuita nu e uneori suficienta pentru a asigura toti nutrientii necesari unei bune functionari a organismului.

Desigur, ideal ar fi ca alimentele consumate sa fie cat mai naturale si diverse, pentru a acoperi cat mai multe nevoi. Tocmai de aceea, multi dintre noi ne indreptam atentia catre binecunoscutele produse naturiste. E si normal sa fim preocupati tot mai mult de acest aspect, pentru simplul motiv ca alimentatia poate preveni sau chiar trata o serie de afectiuni. Mancatul inseamna mai mult decat potolirea foamei, asta e clar!

Un brand a carui principala preocupare o reprezinta sanatatea, promovata prin produse 100% naturale, fara gluten, aditivi sau orice conservant ori colorant este Naturya. Tocmai de aceea brandul este unul dintre principalii producatori de superalimente(alimente bogate in nutrienti).

 

582802

Un produs sanatos care mi-a atras de ceva vreme atentia este Spirulina Pulbere Organica/BIO Naturya. Desi in mintea mea spirulina reprezinta ceva bun, cu siguranta, am fost extrem de surprinsa sa descopar multitudinea de beneficii pe care consumul acesteia le aduce organismului nostru!

Daca ar fi sa aleg cele mai importante 3 beneficii ale spirulinei pulbere, marturisesc ca nu mi-ar fi chiar usor. Probabil ca as fi subiectiva si as alege tinand cont de propriile-mi nevoi, respectiv afectiuni. Si cel mai probabil as omite lucruri care te-ar putea interesa. Asa ca voi mentiona mai mult de 3 plusuri ale produsului, in speranta ca iti vor fi de ajutor.

Asadar, de ce sa consumam spirulina pulbere Naturya?

Despre spirulina cu totii stim ca este o alga, una dintre primele organisme aparute pe Pamant. Cercetatorii spun ca este atat de bogata in elementele necesare corpului nostru, incat am putea sa traim doar cu spirulina si apa. Sigur, ar fi ideal, numai ca mintea umana e complicata si nu stiu cine ar putea accepta provocarea.

Am tot amintit de elementele continute, dar nu v-am spus si care sunt acestea. Iata ce contin 100 g spirulina pulbere:

Proteine 56.6g, Carbohidrati 11.3g, Grasimi 4.1g, Fibre 16.4g, Sodiu 0.3g, Vitamina E 13mg, Tiamina(Vit. B1) 1.4g, Riboflavina(Vit. B2) 6.9g, Niacina(Vit. B3) 5.9g, Clorofila 1179mg, Calciu 270mg, Acid linolenic 940mg, Fier 82,7g, Zinc 3.3mg

Insa acestea nu sunt singurele componente, spirulina fiind bogata in nutrienti. Contine vitaminele B1 (tiamina), B2(riboflavina), B3 (niacina), B6 (piridoxina), B9 (acid folic), vitamina C, vitamina D, vitamina A si vitamina E. Este de asemenea o buna sursa de potasiu, calciu, crom, cupru, fier si magneziu.(Wikipedia)

Sa detaliem:

  • contine peste 60% proteine, mai mult decat orice tip de carne si soia. O importanta calitate a spirulinei este aceea ca este foarte usor de digerat, astfel incat se asimileaza intr-un procent subsantial (50-61%)
  • continutul ridicat de fier, dar si concentratia de calciu de 26 de ori mai mare decat in lapte, il recomanda ca superaliment pentru orice persoana, dar in special pentru copii, batrani si gravide
  • clorofila ajuta la eliminarea toxinelor din sange, asigurand totodata o crestere a imunitatii. Aceeasi clorofila mentine sanatatea inimii si a plamanilor.
  • in urma studiilor, s-a stabilit ca spirulina are un nivel ORAC (Capacitate de absorbtie a Radicalilor de Oxygen) foarte ridicat. Cu alte cuvinte, contine foarte multi antioxidanti, lucru care are multiple beneficii asupra sanatatii noastre: protejeaza creierul, rinichii si ficatul, combat imbatranirea si mentin tineretea si frumusetea pielii, protejeaza impotriva unor anumite forme de cancer, s.a
  • este recomandata in eliminarea metalelor grele, tocmai gratie capaciatii de curatare a sangelui
  • continutul de acizi grasi Omega(-6-9, dar in special Omega 3) recomanda spirulina in combaterea bolilor cardiovasculare, dar si in reducerea riscului aparitiei unor afectiuni tot mai frecvente in zilele noastre: diabet, osteoporoza, artrita.

Cu siguranta, spirulina pulbere Naturya are si alte beneficii, eu m-am rezumat la a va prezenta cateva dintre ele.

Doza zilnica recomandata este de 10-15 g. Banuiesc ca stiti ca spirulina nu are un gust prea bun consumata doar cu apa, tocmai de aceea e recomandata in amestec cu suc de fructe. Iata doua sugestii de pregatire:

  1. Spirulina pulbere(o lingurita) + suc de fructe–> bine omogenizate(poti folosi blenderul)
  2. Smoothie de fructe cu spirulina–> ai nevoie de o lingurita de spirulina pudra , o ceasca de suc de fructe(simplu sau din mai multe fructe care iti plac) si o jumatate de ceasca de iaurt de casa sau iaurt natur. Pune ingredientele in blender si amesteca-le bine

V-am facut curiosi in legatura cu acest produs minunat pe care natura ni-l ofera- spirulina? As vrea sa imi spuneti care dintre beneficiile ei va tenteaza cel mai mult

3 Comments

  1. Luca Mihaela

    Eu chiar consum suplimente, in general primavara.

  2. Luca Mihaela

    Ma tenteaza pentru „tineretea fara batranete” 😛 si pentru combaterea cancerului, am ceva antecedente in familie, printre bunici, unchi si mi-e cam frica sa nu ma urmareasca si pe mine genele alea.

  3. adriana stan

    nu stiam atatea despre spirulina…stiam ca ajuta la memorie…interesant.o sa incerc si eu!!

Leave a Reply