• eMAG oferă acum toate categoriile de produse: electronice, IT, electrocasnice, produse pentru copii, fashion, casă și grădină, cărți, sport, auto și supermarket
• 14.000 de articole Fashion disponibile la data lansării
• Serviciul 30 de zile drept de retur este disponibil și pentru categoria Fashion
București, 31 martie 2015 – eMAG continuă strategia de dezvoltare și oferă deja peste 14.000 de articole vestimentare și accesorii în noua categorie Fashion. În sezonul următor, gama va fi extinsă la 25.000 de articole.
În primul an de la lansare, eMAG Fashion își propune să onoreze peste 150.000 de comenzi, în valoare totală de 7,5 milioane de euro.
În categoria Fashion se regăsesc branduri locale precum Nissa, Raspberry, Carmencita, TinaR, Lashez, Otter, Madame, Condur, Meli Melo, și branduri internaționale, precum Little Mistress, Selected, Menbur, Aldo, Lacoste, Guess, Lucien Piccard, Caravelle, Celio, YVY Bags, Yepme. Prin selecția de branduri, eMAG Fashion acoperă toate tipurile de vestimentație și accesorii de zi cu zi, de la office și elegant, la casual și relaxat. eMAG va extinde constant și în ritm alert oferta de branduri listate.
„Strategia categoriei urmărește conceptul de Fresh Fashion, al cărui public își dorește să fie la modă, caută produse de calitate, pe care vrea sa le aleagă în liniște, de acasă sau de la birou și să economisească timp și bani comandând online”, spune Iulian Stanciu, director general eMAG.
Odată cu introducerea Fashion, eMAG lansează și brandul propriu – RELEASE, sub care va oferi clienților săi mini-colecții vestimentare ce se vor schimba la fiecare două luni, dar și încălțăminte în tendințe. Notele definitorii ale brandului RELEASE sunt affordable chic, new, trendy, astfel încât fiecare client va găsi cel puțin un stil care să i se potrivească. „Dorim să încurajăm tinerii creatori din România să contribuie la realizarea colecțiilor RELEASE și ne propunem să avem guest designers pentru fiecare sezon. Mai mult, avem în plan să dezvoltăm o școală dedicată tinerilor designeri, „Școala de talente Fashion”, în cadrul căreia îi vom stimula să participe și să se dedice conceptului de Fresh Fashion la eMAG”, spune Iulian Stanciu.
Pentru a oferi o experiență de cumpărare lipsită de griji, clienții categoriei Fashion vor beneficia de livrare rapidă din stoc, call center dedicat 24/7 și serviciul de retur în 30 zile. Toți clienții vor beneficia de retur simplu, cu pick-up-ul curierului.
eMAG este cel mai mare magazin online din regiune și unul dintre creatorii pieţei de comerţ online din România. În ultimii 14 ani, eMAG s-a plasat în poziţia de lider constant al pieţei, ca urmare a orientării sale permanente către client, manifestată prin servicii care au creat noi standarde în piață, precum 30 de zile drept de retur, Service Pick Up and Return, Garanția Plus și Deschiderea coletului la livrare. eMAG a dezvoltat programe de training de specialitate diferențiate pe categorii de angajați, precum și cea mai mare Academie din mediul privat. Totodată, eMAG oferă singurul MBA specializat pe ecommerce din România cu profesori experimentați în business-ul internațional.
Lucica Lazar
Foarte frumoase rochitele <3 Cred ca aceasta cateogorie va fi binevenita 🙂
Ana Naghi
Pe langa rochite mai sunt si alte haine si incaltaminte 😉
Stanescu Geanina
Sic tinutele, cam prea sic pentru cei 42 de ani ai mei, dar sunt sigura ca voi gasi si ceva pe gustul meu.Voi urmari.
Ana Naghi
Draga mea, conteaza mai putin ce arata buletinul si mai mult ce simti, ce te avantajeaza, in ce te simti bine. 🙂