Diverse

Gotek ofera o gama vasta de produse xenon h7 becuri led D1S 11000lm

Pasionatii de masini inteleg nevoia de a face upgrade-uri constante asupra
masinii, mai ales cand vorbim de accesorii luminoase care sa iasa in evidenta. Cei mai multi aleg sa instaleze lumini xenon h7 becuri led D1S 11000lm, deoarece ofera masinilor un look sport si agresiv. Aceste becuri xenon pot fi cumparate de site-ul magazinului Gotek.ro.

Cum definim elementul „xenon”

Elementul folosit pentru a crea faruri cu xenon se numeste „xenon”, are simbolul Xe si numarul atomic este 54. In ciuda faptului ca utilizarea cea mai frecventa de catre public este ca o metoda de iluminare,trebuie sa stii ca acesta este, de fapt, un gaz nobil. Caracteristica cea mai notabila este capacitatea sa de a expulza radiatii ultraviolete cu lungime de unda scurta, care este o lumina intensa, stralucitoare, atunci cand este supusa unei
descarcari electrice. De fapt, xenonul este inodor, incolor, fara gust si nereactiv, astfel incat nu prezinta niciun fel de pericol.

Xenonul are multe utilizari variind de la lampi si iluminari, lasere si chiar si ca anestezic. S-ar putea sa gasiti chiar ca este folosit in lumea dopajului sportiv. Cu toate acestea, pe drumuri, cea mai obisnuita utilizare este in interiorul farurilor vehiculului.

Ce sunt farurile cu xenon?

Farurile Xenon sunt un set de corpuri de iluminat care utilizeaza becuri xenon in locul celor traditionale cu halogen. Dupa cum am aflat, farurile xenon contin particule de xenon care asteapta descarcarea electrica pentru a ilumina si a elibera lumina albastra. Becurile Xenon sunt mult mai scumpe si sunt, de obicei, fie optionale (cost) suplimentare, fie doar folosite pentru marci de prestigiu cum ar fi Mercedes, BMW, Porsche si Land Rover.

Din exterior, farurile xenon arata mai mult sau mai putin la fel ca lampile cu halogen sau lampile cu LED-uri. In timpul noptii, vehiculele cu faruri xenon se remarca cu adevarat, avand o lumina albastra / alba foarte stralucitoare, care poate ilumina de pana la trei ori maimult decat un far obisnuit, ceea ce reprezinta o rasfat pentru sofer. Insa pentru alti soferi sau pietoni placerea s-ar putea sa nu fie atat de mare din cauza orbirii.

In mod tipic, masinile cu faruri xenon vor avea in continuare un bec cu halogen pentru lumini de mare fascicul, dar exista si unele care sunt complet xenon, numite faruri bi-xenon.

Folosind farurile cu xenon peste halogen sau LED are cateva beneficii notabile. Cele mai mari avantaje sunt ca acestea sunt mai luminoase si pot dura mult mai mult decat LED-uri si lumini cu halogen. Cu toate acestea, cel mai mare beneficiu al farurilor xenon, in opinia noastra, este distanta si latimea emisa de lumina acestora. Farurile Xenon pot fi de doua pana la trei ori mai stralucitoare decat alte alternative, oferind soferilor suficient de norocosi pentru a avea o vedere mult mai buna asupra drumului, in special la viteze mai mari. Raspandirea mai larga a luminii le face chiar sa indice mai eficient pericolele de pe marginea drumului si intr-o anumita masura in jurul curbelor. In ciuda asocierii luminilor xenon cu un vehicul de lux, acestea sunt totusi cea mai sigura optiune, mai ales noaptea, de a detecta pericole mult mai devreme si mai usor decat cu lumini cu halogen si LED. Cu toate acestea, ele sunt destul de scumpe, iar elementul xenon nu este foarte usor de gasit, astfel incat acestea ar putea sa nu mai fie inca in mainstream.

In Europa, numai sistemele complete de faruri xenon pot fi integrate. Acestea cuprind un set de faruri aprobate. Pentru a instala aceste faruri se aplica nivelarea automata a farurilor si un sistem de curatare a farurilor (regulament conform Regulamentului ECE R48 sau conformitatea cu reglementarile
nationale). Fiecarui far i se acorda aprobarea de proiectare impreuna cu sursa de lumina (halogen sau xenon) utilizata pentru functionare. In cazul in care sursa de lumina este inlocuita cu o alta sursa de lumina care nu a primit omologarea de tip si nici nu a fost prevazuta in omologarea de proiectare a farului, aprobarea proiectului nu mai este valabila, invalidand astfel certificarea generala a vehiculului. Conducerea fara certificare generala a vehiculelor conduce la restrictii in domeniul protectiei asigurarilor. Cei care vand astfel de echipamente de iluminat care nu au aprobare de tip, trebuie sa fie pregatiti pentru reclamatiile privind daunele produse de cumparatori. Asta pentru ca atunci cand vanzatorul nu respecta aceste criterii, nu numai ca nu garanteaza ca acestea pot fi utilizate in scopul propus, dar, de asemenea, el isi asuma si responsabilitatea pentru riscul unei eventuale defectiuni.

Leave a Reply

Theme by Anders Norén