M-am considerat norocos, cand hotelul nostru a fost ales pentru desfasurarea Congresului International de Cardiologie. Un eveniment de notorietate mondiala este intens mediatizat, asa ca ziaristii s-au cazat de ieri in unitatea noastra, alaturi de profesori universitari din toata lumea. Vor fi prezenti in sala de conferinte sute de oameni importanti ai planetei, de aceea trebuie sa ne intrecem in serviabilitate, iar serviciile sa fie premium. Indirect se va vorbi si de noi, in plus, dintre participanti ne racordam viitorii vizitatori veniti aici sa isi petreaca vacantele.

Din experienta imi place sa inspectez fiecare incapere accesibila. Uneori intru si in camera sau in apartamentele de lux sa vad daca totul este bine pregatit ca nici cel mai exigent oaspete sa nu gaseasca vreo pricina de nemultumire.

S-a facut curatenie generala si in camera de conferinte. Au fost curatate mochetele elegante si scaunele, mesele si fotoliile de la prezidiu, podeaua straluceste, ferestrele la fel. Tot ceea ce am de facut este sa incerc aparatele de aer conditionat fiindca in momentul in care vor fi 100-150 de persoane in aceeasi incapere, efectul de sera se va produce instantaneu.

Apas pe butoane si astept cateva minute in zadar. S-au defectat tocmai acum cand era atat de mare nevoie de ele! Ne mai desparte o zi de eveniment si simt ca imi este deja compormisa cariera. Ce ma fac?

Acest congres trebuie sa se desfasoare in conditii ireprosabile!

Fiindca stiu ca multe probleme am rezolvat eu prin intermediul internetului, tastez reparatii aer conditionat si ma trezesc pe pagina oficiala a firmei Bazarka.ro. Afisarea programului de lucru la vedere imi da sperante. Trebuie sa fie o echipa foarte harnica, daca munceste de luni pana duminica intre orele 9-24.

Ii voi suna si le voi spune deschis cu ce problema ma confrunt. Este ora 19, dar nu am plecat din hotel fiindca inspectez totul, dau o mana de ajutor unde pot, plasez comenzi de produse. Este totusi prea in scurt sa cumpar alte aparate de aer conditionat, sa le demontez pe cele de pe pereti si sa le inlocuiesc cu cele noi.

De la capatul celalalt al firului, sunt ascultat cu atentie si dupa ce isi noteaza adresa, interlocutorul meu imi promite ca la ora 20 vor fi la hotel (lucreaza in echipa), iar pana la terminarea programului lor de lucru, aparatele de aer conditionat vor fi functionale in sala de conferinte.

Pare incredibil, dar nu pot sa fac altceva decat sa am incredere.

La ora stabilita au intrat pe usa cu toate echipamentele pregatite si cu piesele care stiu ei ca se strica mai des. Au actionat in echipa, au lucrat neintrerupt si nu au profitat de situatia in care ma aflam, iar tariful a fost obisnuit, onest, raportat la manopera si la piese.

Alaturi de multumiri, am fost putin lipsit de delicatete, dar cum era in joc cariera mea, mi-am exprimat ingrijorarea sa nu se defecteze pana a doua zi la inceperea congresului, dar mi-au raspuns ca atat manopera, cat si piesele inlocuite sunt garantate 2 ani.

In prezent, am mai primit o stea la clasificare si facem cu dificultate fata rezervarilor datorita lor, celor care au reparat aparatele de aer conditionat la timp si personalului constiincios al hotelului.