Atunci cand ne gandim la Mitsubishi, automat ne vin in minte o multime de
autoturisme fabricate de acest producator japonez. In 1917 Mitsubishi a creat
prima linie de productie de automobile din Japonia, odata cu Mitsubishi Model
A, o copie a lui Ford Model T. Un an mai tarziu a aparut prototipul primului
camion Mitsubishi. In 1928 a fost fondata compania aeronautica Mitsubishi
care producea Mitsubishi MC-1. Primul autobuz a fost produs in 1932 .
In prezent, exista peste 35 de companii separate Mitsubishi care produc de la
nave, avioane, petrol, gaz, plastic, fibre sintetice, pana la produse electronice,
software si automobile.
In 1970 divizia responsabila cu fabricarea motoarelor pentru automobile s-a
constituit intr-o companie independenta numita Mitsubishi Motors Corporation.
Azi, Mitsubishi este prezent pe plan mondial in peste 170 de tari. Din Islanda
pana in Turcia si din Irlanda, pana in Rusia, Mitsubishi Motors este prezent in
peste 30 de tari din Europa.
Mitsubishi Motors a venit in Europa in 1974 odata cu aparitia primelor modele
Lancer si isi continua si in prezent dezvoltarea pe piete noi, cum este si cazul
Romaniei.
Pe langa renumitele modele de automobile precum Lancer, Mitsubishi are si o
linie de productie pentru masinarii precum buldozere, macarale si
motostivuitoare. Masinariile lor din gama motostivuitor ofera clientilor mai
multe tipuri, in functie de dimensiunile dorite sau in functie de ce carburant vor
sa consume. Spre deosebire de alte brand-uri un motostivuitor Mitsubishi
imbina cele mai noi tehnologii pentru a crea o masinarie capabila sa ridice
echipamente sau materiale cu greutati pana la 5 tone. Acest lucru ofera
santierelor sau fabricilor o masinarie de nadejde pe care o pot folosi zilnic
astfel incat sa realizeze chiar si cele mai complexe operatiuni.
Un motostivuitor poate aduce multe beneficii precum:
Siguranta – inainte de inventarea motostivuitoarelor multe fabrici si depozite
foloseau sisteme pe franghii, cabluri si scripeti pentru a deplasa cutiile grele si
diverse obiecte. Acest sistem era foarte periculos si deseori muncitorii
deveneau victime la locul de munca. Siguranta lucratorilor a crescut duap ce
au fost introduse stivuitoarele. Insa, pentru a opera aceste masinarii, lucratorii
trebuie sa fie instruiti cum sa le foloseasca corespunzator.
Manevrabilitatea si capacitatea de incarcare – motostivuitoarele sunt masinarii
destul de mici, in comparatie cu alte utilaje grele. Acest lucru permite
transportarea lor intr-o remorca mult mai usor. Desi sunt masinarii relativ de
dimensiuni mici, acestea au o putere foarte mare de ridicare, iar unele
motostivuitoare pot ridica pana la 5 tone.
Posibilitatea de a alege – exista trei tipuri de motostivuitoare, fiecare utilizat in
scopuri principale diferite. Stivuitoarele cu combustie interna sunt utilizate in
general in aer liber deoarece sunt alimentate cu benzina, motorina, gaz natural
comprimat sau propan. Acest tip de stivuitor emite gaze de esapament si, prin
urmare, nu este utilizat, in general, in interior. Stivuitoarele electrice ofera
beneficii pentru utilizarea in interior. Acestea sunt alimentate de baterii, sunt
mai putin costisitoare de operat in comparatie cu ascensoarele cu gaze si sunt
mult mai silentioase. Stivuitoarele manuale sunt unitati nemotorizate si nu sunt
la fel de versatile ca celelalte doua tipuri. Ele pot ridica marfurile numai de pe
sol si au o capacitate redusa de incarcare.
Leave a Reply