Campaniile publicitare cu oferte varate in cutiile de scrisori sau fluturasi impartiti pe strada de catre studenti sau liceeni, facute ca pe „vremea bunicii” sunt nu doar desuete, ci si ineficiente. Un astfel de efort e complet inutil (si daunator, pentru ca presupune costuri care nu se amortizeaza): atat ofertele, cat si fluturasii ajung in cosurilede gunoi. In secolul XXI, afacerile de succes se fac online! Iar pentru asta, e nevoie – mai ales in cazul IMM-urilor si al companiilor aflate la inceput dedrum – brand awareness. Iar asta presupune relevanta pentru motoarele de cautare. Acest parametru poate fi imbunatatit prin optimizare site, domeniu in care exceleaza compania romaneasca IteXclusiv, care activeaza in acest domeniu inca din anul 2008.
Optimizarea site-ului unei companii (magazin online, prestator de servicii etc), al unui ONG, al unei personalitati artistice etc) este un proces tehnic complex, care presupune si multa creativitate. De cele mai multe ori sunt necesare modificari ale paginilor site-ului, schimbari in text, adaugarea unor pagini noi, construirea unor linkuri care vin de la alte site-uri spre site-ul clientului. Asta inseamnă un SEO (Search Engine Optimization) inteligent: informatiile relevante pentru destinatari (cumparatori, fani, simpatizanti politici etc.) se vor gasi nu doar pe site-ul optimizat al beneficiarului, ci si pe bloguri si in social media: pagini de Facebook, Twitter, Instagram, Google Plus, conturi de YouTube etc.
Motoarele de cautare – in primul rand, Google™ – „reactioneaza pozitiv” la efortul de a oferi vizitatorilor unui website un continut atractiv, fiabil si, totodata, real. Trebuie spus ca
webmaster-ii si furnizorii de conținut au inceput sa optimizeze situri pentru motoarele de căutare inca din anii ’90 ai secolului trecut, iar mijloacele folosite in acea apoca nu au fost intotdeauna tocmai „ortodoxe”. Din acest motiv, inca din anul 1997, designerii de motoare de cautare cum ar fi Altavista si Infoseek s-au vazut nevoiti sa-si ajusteze algoritmii de selectiein sensul prevenirii manipularii. Dupa doua decenii de continua implementare a unor astfel de masuri depreventie, singurele metode care dau rezultate pozitive in materie de brand awarness raman originalitatea si straduinta.
Pentru o mai buna intelegere a acestor probleme complexe, contactati specialistii companiei IteXclusiv: trimiteti un e-mail pe adresa office@itexclusiv.ro ori, daca preferati, sa dati un telefon la 0766.677.047sau la 0747.677.047.
.
ghelbere elena
Este o problema care ma depaseste.